Mijn droom van de maand.

Jazeker, deze droom gaat in de boeken.

Ik droom niet vaak. Maar als ik droom, zijn ze de moeite waard om te onthouden. Oké, iedereen droomt, en elke nacht ook, maar ik onthoud alleen de goede dromen. Deze droom was maar half goed. Sommige dingen maakten me bang, maar ik kom er wel over heen. Ik zal mijn droom vertellen. Niet met hele namen, want straks leest iemand die ik ken het nog en oh oh oh. Dus ik verander de voorletters ook.

Ik zou bij M blijven slapen. Zijn kamer stond aan het spoor, zomaar, random, op een plek waar geen huizen staan. J had toevallig de kamer naast hem. Gewoon, random kamers naast het spoor. Geen huis erom heen, alleen kamers. Ik ging naar M toe, even naast hem liggen en knuffelen en zoenen en.. Ja. En daarna zei ik dat ik even bij J langs ging. Dus ik ging naar J, en toen ging ik naast hem liggen en hij ging verliefd tegen mij aan liggen. Dus ik zei dat ik weer terug naar M ging. Eenmaal bij M aangekomen, ging ik weer naast hem liggen. Weer zoenen, knuffelen en toen wel heel wat meer. Niet de daad zelf, maar wel.. In de buurt. Snap je? Oké. En toen stond J ineens aan de door, heel hard te kloppen. M ging door waar hij mee bezig was, terwijl ik zo’n persoon ben die dan meteen ophoud en heel angstig gaat zitten kijken van, ‘straks heeft hij me gehoord’. Maar dat deed M dus niet. Dus J komt naar binnen stormen, ENORM kwaad dat ik bij M bleef slapen. M ging opmerkingen naar hem plaatsen om voor mij op te komen, maar dat pikte ik niet, dus ik duwde hem aan de kant. Maar M bleef doorgaan. J tegen mij, M tegen J en ik probeerde M maar ik toom te houden. J reageerde gelukkig niet op M. Op een gegeven moment ga ik weer verder met schreeuwen tegen J, wat we de hele tijd al tegen elkaar deden, en dan ineens plaatst hij een enorm smerige, gemene opmerking. Ik kom op hem aflopen, nadat ik M nogmaals weg had geduwd, en zeg: ‘als jij dat doet, jongen,’ en toen sloeg ik hem, ‘maak ik je helemaal kapot!’. J ging door met schreeuwen, en M ging door met schreeuwen, en ik liep naar huis met die twee achter me aan. Aangezien de plek waar we waren ook vlakbij míjn huis is, was dat wel makkelijk. Ineens zie ik mijn kat, Droppy, die me is gevolgd naar de kamers (denk ik), en ik zie haar op het spoor lopen. Nu is het niet zo dat ik die kat enorm graag mag, maar hier was ik heel erg bang voor. Het is mijn lieve kat, snap je. Dus ik roep haar, en zij miauwt, en ze wil het spoor opspringen om naar me toe te lopen omdat ik haar zeg dat ze moest komen. Dan hoor ik de trein aankomen. Droppy springt het spoor op en ze durft niet verder, de trein komt sneller en sneller dichterbij, ik krijg tranen in mijn ogen en dan… springt ze net op tijd nog naar beneden. Dus ik wil haar knuffelen, maar dan rent ze weg.

Ik snap niet waarom ik naast J ging liggen, aangezien ik die jongen niet eens meer mág. Wat er met M gebeurde vond ik enorm fijn, stiekem heb ik nog steeds een enorme crush op hem..

Maar oké, ik heb geprobeerd om mijn droom te verklaren. Het is geen soepel in elkaar over lopend verhaal geworden, maar een paar punten die ik uit de droom heb gehaald.

Ik moet oppassen dat ik het hetzelfde doe als ik wat ik eerder deed. Ook zegt datgene met M iets over mijn seksuele verlangers. Oh, en de trein symboliseert het mannelijk geslachtsorgaan. Ooit geweten? Ik moet in het echte leven meer voor mezelf opkomen. Ook iets met onderdrukte kwaadheid en dat ik oneerlijk behandelt word.. Ik ben op zoek naar de richting in mijn leven. Door een paar verschillende aspecten uit mijn droom word me verteld dat ik mezelf beter in de hand moet houden. M is me, schijnbaar, niet waard. Ik heb een negatieve kijk op dingen en ik heb de hoop opgegeven. Er staat me verontrustend nieuws te wachten, ik heb het gevoel dat ik niet veel keus heb in mijn leven. Ik voel me op de huid gezeten door iemand en het najagen van dromen gaat niet volgens plan.

Lijkt me enorm duidelijk, wat deze droom me wilt vertellen…….

Geef een reactie

